zaterdag 9 mei 2015

Wie is Gewoon Farah?


Hey allemaal!
Ik wil in deze post graag iets meer van mezelf laten zien. In mijn allereerste post heb ik mezelf natuurlijk wel voorgesteld, maar eigenlijk weten jullie niet zo heel veel van mij. Oftewel, ik wil jullie een kijkje geven in mijn interesses en 'mijn leven' haha. Op het moodboard hierboven kunnen jullie een indruk krijgen van waar ik zoal van houd.

♥ Zo vind ik DIY projectjes heel erg leuk! Ik speur Pinterest en andere DIY websites af voor leuke home of fashion DIY's. Ik vind het heel erg tof om mijn kamer leuk op te fleuren met zelfgemaakte of gepimpte spulletjes.

♥ Ook vind ik sporten fijn. Ik ben vaak in beweging en vind allerlei soorten sport leuk.  Daarom ben ik ook heel blij dat kledingmerken steeds mooiere en leukere sportkleding maken, zodat je er tijdens een work-out ook heel fashionable uit kan zien :)

♥ Zoals jullie in deze blogpost al konden zien, vind ik plantjes in huis erg gaaf. Zelf heb ik niet zoveel plantjes op mijn kamer, maar gelukkig hebben we wel wat kamerplanten in onze woonkamer staan. Ik ben nog altijd van plan om (na het studeren!) naar de Intratuin te gaan en leuke plantjes te scoren voor op mijn kamer. Kan ik ook meteen leuke DIY's met bloempotjes doen!

♥ En in deze blogpost konden jullie zien dat ik ook houd van een beetje design. Niet dat hele strakke, koude design, maar een beetje het Scandinavische design. Zo vind ik de diamant vorm heel erg tof. Je ziet ze steeds vaker terugkomen, op bijvoorbeeld kleding en tassen, maar ook bij woonaccessoires en verzorginsproducten.

♥ En Orlando Bloom natuurlijk...zucht. Wat een hottie is dat! Ik ben best wel fan van hem, in ieder geval van heel veel films waar hij in speelt. Met hem zou ik wel een beschuitje willen eten hihi :)

Wat zijn jullie interesses?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten