donderdag 28 mei 2015

Trending smartphone apps die je écht moet hebben!

(Afbeelding via Tumblr)

Hey allemaal!
In dit digitale tijdperk vol technologie en apps is het bijna onmogelijk om je een leven zonder smartphone voor te stellen. Ik moet zelf ook opbiechten dat ik heel moeilijk zonder mijn telefoon kan. Het is een geweldig middel om makkelijk contact te houden met vrienden, maar ook om spelletjes te spelen, informatie op te zoeken en soms zelfs schoolwerk te doen. Apps zijn hierbij onmisbaar: er zijn dan ook miljoenen apps waar je miljoenen dingen mee kunt doen. Vandaar dat ik hieronder een kort lijstje heb gemaakt met apps die op dit moment trending zijn.


Houzz Interior Design Ideas
Als je net zoveel van living trends houdt als ik, is dit echt een app voor jou! Met de Houzz app kun je heel veel inspiratie op doen voor je eigen kamer of huis. Het is net een soort Pinterest: je kunt afbeeldingen die je leuk vind opslaan en later opnieuw bekijken. Maar daarnaast kun je ook meubels en woonaccessoires kopen via de app en kun je bedrijven opzoeken zoals designers en architecten (wel alleen in Amerika).

TwinkrBell
Deze app is geschikt voor jongvolwassen homo's die willen daten met anderen. Het is niet zo oppervlakkig als Tinder, maar het is een makkelijke manier om met andere jongens in contact te komen en met elkaar te chatten. De app is natuurlijk alleen bedoelt voor jongens, maar dat neemt niet weg dat ik hem hier kan delen :)

Printastic
Fotoboeken maken is ontzettend leuk! Ik laat wel eens via de Hema of Kruidvat fotoboeken maken, maar dat is vaak onhandig als je veel foto's met je telefoon hebt gemaakt. Met de Printastic app kun je via je telefoon een heel mooi fotoboek maken, met alle foto's die op je smartphone staan. Vervolgens kun je het boek precies maken zoals jij dat wilt en bestellen, zodat je het na een paar dagen met de post opgestuurd krijgt.





Wat vinden jullie van deze apps? Hebben jullie nog leuke apps?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten