dinsdag 26 mei 2015

#helpwiewatzoey

Hey allemaal!

Door alle examens ben ik de afgelopen weken niet echt met bloggen bezig geweest, sorry daarvoor. Gelukkig kan ik wel zeggen dat ik een goed gevoel heb over mijn examens, dus dat is fijn!
Wat minder fijn is, is dat ik de afgelopen dagen een niet zo'n goede vriendin ben geweest voor mijn vriendin Zoey. Ik was natuurlijk blij dat al mijn examens voorbij waren, dus ik had afgelopen weekend nogal een feest weekend. In datzelfde weekend is er echter iets ergs met Zoey gebeurd. 

Toen ze me vertelde wat er was gebeurd, dacht ik dat ze zich gewoon aanstelde en daardoor reageerde ik niet al te leuk op haar. Nu heb ik daar nogal spijt van en zie ik in dat ik haar moet steunen en helpen, want dat doen beste vriendinnen nou eenmaal voor elkaar.
Ik ga in deze blogpost niet teveel in op wat er precies is gebeurd, maar ik wil jullie wel vragen of jullie Zoey willen helpen met uitzoeken wat er is gebeurd. Kijk haar laatste vlog hieronder om van haar zelf te horen wat er is gebeurd. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten