dinsdag 14 april 2015

Girl meets Blog



Hey allemaal!

Vandaag mijn eerste blogpost op Gewoon Farah, yes! Het zonnetje schijnt, iedereen zit buiten en ik zit hier achter mijn laptop te werken aan mijn blog. Ik wilde al een tijdje een blog en besloot vandaag dat ik er gewoon aan moest beginnen, omdat ik bij veel andere bloggers heb gelezen dat het gewoon superleuk is! :) Daarnaast zou ik graag bij een tijdschrift willen werken later en dit leek me een goede stap om alvast te wennen aan het schrijven over verschillende onderwerpen. Op Gewoon Farah zal ik mijn interesses op het gebied van living, lifestyle en DIY's met jullie delen en af en toe een persoonlijk stukje over mijn leven schrijven. Ik hoop dat mijn posts jullie gaan inspireren en dat jullie mij ook kunnen inspireren. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Tot snel bij de volgende blogpost :)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten