zaterdag 18 april 2015

Bloggen vs. vloggen

(Afbeelding via hier)

Hey allemaal! Ik heb heel tof nieuws! Mijn vriendin Zoey (waar ik in mijn vorige blogpost over schreef) is gisteren haar eigen Youtube account begonnen waar ze de komende tijd op gaat vloggen, genaamd Wie Wat Zoey. Om wat inspiratie op te doen is ze vandaag naar Veed geweest, een evenement waar ze allerlei bekende Nederlandse Youtubers heeft ontmoet en... Ze werd gefilmd door het Jeugdjournaal! Ze was aan het eind van de uitzending deze avond heel even te zien, echt heel cool haha :) Check haar youtube kanaal hier, ze zal dinsdag een vlog uploaden over haar dag op Veed!


Ikzelf heb ook getwijfeld of ik een Youtube kanaal zou starten in plaats van een blog. Je ziet tegenwoordig steeds vaker dat Nederlandse vloggers best beroemd worden (en zelfs bij RTL Late Night komen). Ik vind het wel heel leuk om vlogs te bekijken, maar ik ben zelf niet echt het type om video's van mezelf op te nemen. Lijkt me heel erg awkward haha. Bloggen is meer mijn ding, op je blog kun je ook beter afbeeldingen laten zien en later nog dingen toevoegen of aanpassen. 

Wat vinden jullie leuker? Bloggen of vloggen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten