woensdag 22 april 2015

Living trend: plantjes in huis


Hey allemaal!

Tegenwoordig zie ik op veel plekken (Pinterest, andere blogs, commercials) beelden opduiken van planten in huis en ik moet zeggen dat ik het er echt ontzettend leuk uit vind zien! Planten in huis zorgen voor een frisse look en geven net dat meer huiselijke gevoel. Het combineren van verschillende soorten plantjes is een goed idee. Zo kun je vetplantjes (makkelijk te verzorgen!) tof combineren met een cactus of een hangplant. Als je een beetje mix en match gebruikt, kun je heel gemakkelijk een vrolijke vensterbank maken.


 Het is heel leuk om te zien dat steeds meer winkels hier ook op in gaan spelen met het verkopen van design potjes en schoteltjes voor je vetplanten en cactusjes (bij bijvoorbeeld Sissyboy Homeland). Zo vind ik de foto hierboven erg leuk gecombineerd. De bloempotjes met polkadots zijn erg simpel zelf te maken en zien er toch meteen heel cool uit. Op verschillende blogs vind je ook DIY's voor bijvoorbeeld het maken van een macramé 'mandje' voor hangplanten of voor het oppimpen van je saaie bloempotten. Zulke DIY's doe ik heel graag, dus ik denk dat ik binnenkort ook maar eens wat leuke plantjes in huis ga halen :)

Hieronder nog wat inspiratiebeelden (alle afbeeldingen van Pinterest). 

      


Heb jij plantjes in huis? En doe je wel eens DIY's die te maken hebben met planten?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten